گواهی تایید فنی خط تولید نرم افزار رایان نظم “Software Product Line RayanNazm” از طرف سازمان فناوری اطلاعات ایران – وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات صادر گردید.

عکس گواهینامه تایید فنی خط تولید نرم افزار رایان نظم
گواهی تایید فنی خط تولید نرم افزار

سوالات و پرسشهای متداول

مجوز توسط چه سازمانی صادر می شود؟

این مجوز در حال حاضر توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران از سازمانهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می پذیرد.

قانون و دلیل صدور گواهینامه تاییده فنی نرم افزار چی هست؟

مطابق قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه ای، حق نشر، عرضه، اجرا و حق بهره برداری مادی و معنوی از نرم افزارها به مدت سی سال برای پدید آورنده نرم افزار است به شرطی که پدیدآورده اثر خود را در وزارت ارشاد به ثبت برساند، طبق قانون قبل از صدور سند ثبت توسط وزارت ارشاد می‌بایست یک گواهی فنی جهت تائیدیه فنی نرم‌افزار توسط وزارت ارتباطات صادر شود.

خط تولید نرم افزار (SPL) چیست؟

خط تولید نرم افزار (SPL) مجموعه ای از سیستم های مبتنی بر نرم افزار (Software-Intensive) که دارای یک سری ویژگیهای عمومی و مدیریت شده مشترک بوده، که نیازهای مشخصی از بازار یا ماموریت خاصی را برآورده می نمایند و  براساس مجموعه مشترکی از دارایی های اصلی(core assets) به صورت تجویزی توسعه داده شده اند.

معرفی نرم افزار خط تولید نرم افزار رایان نظم RN SPL

خط تولید نرم افزار رایان نظم RN SPL با قابلیت های گسترده و کاملا تحت وب و بومی می تواند جوابگوی نیاز های کامل سازمان شما باشد.
درباره جواد فروتن راد

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.