توسعه مگاپروژه های نرم افزاری خاص منظوره


توسعه مگاپروژه های نرم افزاری خاص منظوره

       با تجربه بیش از سه دهه در توسعه محصولات نرم افزاری و بواسطه  معماری نوین و برجسته نسل سوم محصولات،هم اکنون رایان نظم به عنوانِ یک شرکت نرم افزاریِ دانش بنیان و مسلط به نرم افزاری های سازمانی شناخته می شود. لذا ما در تیم  مرکزی توسعه و تولید، خدمات توسعه نرم افزار با چرخه کامل (Full Cycle)، با دسته های متنوع تکنولوژی و فضاهای کسب و کار متنوع را ارائه می دهیم.

چرا ما

  • چرخه توسعه کامل محصول

    رایان نظم، در چرخه کامل توسعه محصول همیاری می کند،  از آنالیز و جمع آوری نیازمندیها شروع می شود و با طراحی، اجرای تست، استقرار و نگهداری  ادامه می یابد. مشاورین حرفه ای ما به شما کمک می کنند با پیشرفت محصول موجود به نیازهای متغیر بازار تطبیق پیدا نمایید و دربارۀ استراتژی های کسب درآمد مشاوره ارائه می دهیم.

  • تولید جهانی

    رایان نظم پس از قریب 8 سال سرمایه گذاری این مدعا را دارد که در کلاس جهانی و مطابق با استانداردهای بین المللی به تولید نرم افزار می پردازد. این امکان رایان نظم را قادر می سازد به نیازهای مشتریان ایرانی و بین المللی بپردازد.

  • مدل تولید کیفیت مدار

    مطابق با استانداردهای مدیریت کیفیت ایزو 9001، ما در فرایند توسعه به سمت پایان چرخه توسعه محصول بر روی کیفیت تمرکز داریم. تیم های ما شیوه های رفع خرابی مثلTDD BDD(Behavior Driven Development) را به کار می گیرند که دوباره کاری و زمان رسیدن به بازار را کم کنند.

  • امنیت اطلاعات

    در حالی که برنامه های امنیت زیرساخت اطلاعات، سازمان مشتریان رایان نظم را از تهدید های خارجی محافظت می کند، همه داده های حساسی که با تیم توسعه محصولتان به اشتراک می گذارید تحت اثر  NDA هستند و با سیاست های قوی کمپانی محافظت می شود.